Annons:
Etikettallmänt
Läst 1615 ggr
[Teddies matte]
2013-04-05 11:11

Tips på artiklar?

Har ni något önskemål om artiklar eller speciella inlägg? Något särskilt ni vill veta mer om eller är nyfikna på? Kom med tips och idéer!

Annons:
nadilda
2013-04-12 07:13
#1

Drag! 😃

Frida B
2013-04-15 18:16
#2

Någonting bra till sommaren, typ om fästingmedel/halsband? :) Vet inte om det finns, men.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[erikam]
2013-04-20 17:14
#3

Jag skulle tycka det vore intressant med en artikel om lagottons urspung. Jag har en "bekant" som åker ner till Italien och räddar lagottos som vanvårdas i sitt sökande i jakt på tryffel. Något sånt tycker jag skulle vara intressant att läsa om, vad lagotton användes till från början och vad man kan göra med den förutom att ha den som sällskapshund. Exempelvis att de är väldigt bra på olika former av sök.

[Teddies matte]
2013-04-20 19:12
#4

#3 Det finns ju förstås med i rasstandarden och också i en artikel här på sidan, men är det något riktigt specifikt om ursprunget du skulle vilja läsa om? Sedan finns det redan en artikel om olika lämpade sporter för rasen, kanske någon speciell gren skulle vara intressant att läsa om?

[erikam]
2013-04-20 19:21
#5

#4 jaha okej, då ska jag läsa de. Jag har inget specifikt tema som jag tänkte på egentligen :)

Frida B
2013-04-21 23:13
#6

Kanske om hur man lär sin hund att spåra kantareller? 😃

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Upp till toppen
Annons: