Annons:
Etikettallmänt
Läst 1619 ggr
Filippa.sims00
3/27/18, 1:46 PM

Är detta rätt ras för mig?

Hej alla! Jag har en seriös fråga till alla Lagotto-älskare. Jag är 15 år och bor på en gård. Jag har letat hund ganska länge och sökt bland många olika raser. Hunden får inte vara förliten då vi har en annan hund som är bullmastiff/boxer (så jag är hundvan) och hon är en ganska ”tuff” som hund. Jag undrar helt enkelt vad ni tycker, om Lagotto är något för mig. Jag skulle vilja veta mer om Lagottons egenskaper och mentalitet. Det här är det jag kan erbjuda/vad som kommer hända en vanlig vardag. Kl 06:15: kort kisspromenad Under förmiddagen kommer hunden vara ute med mina föräldrar på gården Kl 15: jag kommer hem och kommer kunna gå på långpromenad/leka/träna agility Sen kommer jag aktivt umgås med hunden under dagen och gå på kisspromenader. Kl 21:45: sista kisspromenaden för dagen (Jag kmr självklart ta hjälp om hur man tar som bäst hand om en valp, just nu hjälper jag en vän att ta hand om hennes valp ungefär 30%) ☺️

Annons:
parsley
3/27/18, 2:12 PM
#1

Testa även att fråga på Hundar.iFokus om du inte får svar här. Det är mer aktivitet på den sajten.

Upp till toppen
Annons: